středa 30. října 2013

Knihy přečtené v angličtině od ledna 2013

Od ledna, kdy jsem si k Vánocům pořídila tablet, jsem začala číst více knih v angličtině. Přeci jen je lepší, pokud knihy nemáte
v papírové podobě, číst z tabletu než z počítače. Takže jsem se na to vrhla a prozatím jsem jich přečetla 12.

Společně se nyní podíváme na knihy, které se mi líbily nejvíce :-)

(anotaci si můžete přečíst kliknutím na odkaz)



První knihou, kterou jsem přečetla byla kniha Dark Parties. Tato kniha mě zaujala svým zvláštním světem a byla velmi čtivá.


Hocnocení:  


anotace





Další kniha, která mě zaujala svojí obálkou a anotací, se jmenuje Gravity. Autorka Melissa West napsala velice zajímavou knihu o světě, v němž mezi lidmi existují mimozemšťané. Příběh se mi opravdu líbil a už na mě čeká druhý díl s názvem Hover.


Hodnocení:


anotace




Kniha s krásnou obálkou, The Archived, mě naprosto pohltila. S hlavní hrdinkou Mackenzie jsem se vůbec nenudila. Victoria Schwab píše stylem, který způsobuje, že se do světa ponoříte a vůbec nevnímáte, že to je jen a jen kniha. Naopak, vy ten jedinečný svět reálně prožíváte. Nemůžu se dočkat druhého dílu, který v originále vychází už v lednu.

Hodnocení:

 anotace





Pro dnešek bych vám ještě ráda představila Wake od Amandy Hocking. Jde o první díl ze série Watersong. Obálka, trailer, ale i nadšení amerických bloggerů mě inspirovalo k jejímu přečtení.
A nelituji! Byla to skvělá kniha, plná akce, napětí a jedinečných postav. Nestačila jsem se nudit ani vteřinu.

Hodnocení:

anotace        trailer


Nyní čtu čtvrtý a poslední díl této série a brzy se můžete těšit na recenzi kompletní série.

Zatím ahoj a prozraďte mi, které knihy v angličtině zaujaly vás :-)

4 komentáře:

  1. A to som si myslela, že Gravity fakt nikto nečítal! :D Aj mne sa to veľmi páčilo, už mám doma aj dvojku a je úspešne za mnou. Jednotka sa mi asi páčila trochu viac, ale Jackson je proste úžasnýýýý a tá ich planéta je dosť zaujímavá. Neviem sa dočkať trojky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se ti také líbila :-) Brzy se asi vrhnu na ten druhý díl, právě na tu jejich planetu se fakt těšim, tak snad nezklame :-) Děkuju za komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni já vážně obdivuji lidi, co čtou v angličtině, také bych chtěla, ale s mými časovými možnostmi jsem ráda, že zvládnu něco v češtině, až budu mít dostudováno je to první co chci udělat číst v aj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, tak v angličtině také číst moc nestíhám, protože mám hodně knih v čj. Ale snažím se a před spaním si přečtu alespoň jednu kapitolu (jenže mě to většinou chytne, je z toho kapitol několik a potom nemůžu ráno vstát :-) ) Při studiu jsem na čtení také neměla čas, ale až dostuduješ, tak věřím, že se na to vrhneš, protože číst v originále je úplně jiný zážitek :-)

      Vymazat