čtvrtek 24. října 2013

Novinky, které si chci pořídit

Na konci října a v listopadu vyjde poměrně mnoho knih. Některé již vyšly, další se na pulty knihkupectví teprve chystají.


Zde je ukázka několika zajímavých knih, které si chci pořídit.


Rozděleni časem - Knihu, která sklízela úspěch v zahraničí, si už můžete koupit i v našich obchodech. Tato kniha, nebudu lhát, mě zaujala nejen kladným hodnocením, ale právě svou originální zahraniční obálkou. Česká obálka není špatná, ale původní verze s názvem Tempest se mi líbí přeci jen o trošku víc. 







Nebe v plamenech - Hurá! Čekala jsem na druhý díl a konečně si přečtu obě knihy najednou. Nebe v plamenech vychází už 6. listopadu. Monument 14 byla chválená kniha a jsem ráda, že nakladatelství Baronet nechalo původní obálku.








Snová horečka - Krásná obálka skrývá 4. díl série Horečka, kterou vydává nakladatelství Jota. Nedávno vyšel díl třetí, který jsem si šetřila. Nečekala jsem, že tento díl vyjde tak brzy a nemohu se dočkat. Tato série mě naprosto okouzlila a pyšně se mohu řadit k příznivcům těchto knih. Takže 6. listopadu bude Snová horečka i v mé knihovně!








Pátá vlna - Kdo by se netěšil? Autor Rick Yancey způsobil svou knihou The 5th Wave v Americe naprostou mánii. Všichni knihu museli mít, přečetli ji a byli nadšení. I já si chci knihu přečíst a zjistit, proč je právě tak obdivovaná
a jedinečná. 13. listopadu se dočkáme českého vydání.









Letni zahrada - Myslím, že na tuto knihu se všichni těšíme. Zároveň jsem ale nervózní, jaká kniha přinese překvapení a rozuzlení. První dva díly jsem četla a Měděný jezdec u mě opravdu zabodoval. Jak to s Taťánou a Alexandrem dopadne? 19. listopadu můžete knihu koupit. Doufám, že nás Paullina Simons nezklame.








Bzrk Reloaded - Pokračování knihy Bzrk pro nás připravilo nakladatelství CooBoo a vychází 25. listopadu. 
Doma mám první díl. Sice jsem se k přečtení ještě nedostala, ale to mi nezabrání koupit si díl druhý, který má snad ještě hezčí obálku. Obsah knihy prý nezůstává nijak pozadu a čtenáři jsou nadšeni. Věřím, že budu nadšená i já. 





Na tyto knihy se opravdu těším! Jaké si chcete pořídit Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat