neděle 27. října 2013

Podzimní tag

U zahraničních youtuberů mě zaujal tento tag. Nechala jsem se inspirovat britskou youtuberkou Dani On Books, která originální verzi vytvořila. 



  1. Oblíbená věc spojená s podzimem?
Podzim mám ráda, ale jen v určitých dnech. Když svítí sluníčko, je celkem teplo, listí mění barvy atd. 
Mojí oblíbenou podzimní věcí je šála nebo šátek. Moc ráda je nosím a vlastním jich hodně.


  1. Která kniha ti připomene návrat do školních lavic / vzpomínky na školu?
U mě je to jednoznačně série Harry Potter. Když se učí zaklínadla, kouzla, ale i různé historické události. Naprosto mě okouzlila Hermiona, která si vše naplánovala a dokonale naučila. Když jsem byla mladší, přála jsem si být svědomitá a pilná jako ona.


  1. Kniha, která ti svou obálkou připomíná podzim?
Tuto knihu nevlastním, ale nyní ji mám půjčenou z knihovny. Je to kniha Zakletá od Orsona Scotta Carda. Obálka od CooBoo má typické podzimní barvy a jsou na ní znázorněné listy. (viz otázka 8)


  1. Jaká je tvá oblíbená strašidelná historka?
Žádná. Nejsem příznivcem hororových historek a příběhů.


  1. Tvůj oblíbený horor?
Dřív jsem mívala ráda Kruh a dívala jsem se na dost hororů. Doba se změnila a teď mě vůbec nelákají.


  1. Které knihy, vycházející na podzim, se nemůžeš dočkat?
Na podzim vychází hodně knih, na které se těším. (viz rubrika Chci si pořídit) 
Nemůžu se ale dočkat Páté vlny. Bude to určitě skvělá kniha!


  1. Kterého filmu, vycházejícího na podzim, se nemůžeš dočkat?
Abych pravdu řekla, ani nevím, které filmy se plánují. Raději sleduji seriály.



  1. 3 knihy, které plánuješ přečíst v tomto ročním období.

4 komentáře:

  1. Tenhle tag mě zaujal :) Možná se také zapojím!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jen do toho, budu se těšit na tvé odpovědi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý tag a ano Zakletá mi taky evokuje podzim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Budu ráda, když se do tohoto tagu také zapojíš, pokud budeš chtít. Ráda si přečtu tvé odpovědi :-) Ano, Zakletá má opravdu typicky podzimní obálku. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si to myslí :-) Děkuji za komentář ;-)

    OdpovědětVymazat