čtvrtek 24. října 2013

Kdo jsem

Ráda bych se Vám představila. Jmenuji se Petra a je mi 26 let. 

Své studium jsem již ukončila, a proto mám více času na knihy a věnování se svým dalším zálibám.

Čtení tvoří největší část mého volného času. Nejraději mám fantasy, na které jsem se zaměřila 
i ve své diplomové práci, ale ráda si přečtu i současné populární knihy žánru young adult. 
A protože jsem vystudovala český jazyk, tak samozřejmě ani klasická díla nemohou chybět 
v mojí knihovně :-)

Mezi mé další koníčky patří péče o domácí mazlíčky, sledování seriálů a filmů a v neposlední řadě užívání si příjemných chvil s mojí rodinou.

3 komentáře:

  1. Ahoj:)
    Před chvílí jsem narazila na Tvůj blog a koukám, že na to, že ho máš od října, už si navázala mnoho spoluprací. Mohla bych se zeptat jak?
    Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj mas hrzky, projemny blog - to cenim ;-)

    OdpovědětVymazat