neděle 15. prosince 2013

Listopadové nákupy

Trošku pozdě, ale přeci :)

Na buxu měli výborné akce a slevy:
 Série Leviatan - krásné knihy a jsou všude chválené. Věřím, že i mně se bude série líbit.

Knihou Na útěku si doplňuji sérii, už mi chybí pouze jeden díl a na Noční cirkus se opravdu těším.

O těchto knihách vůbec nic nevím, ale za tu báječnou cenu jsem je mít musela.

Huráá, už mám celou sérii Luxus a přečtu si ji celou najednou :) Knihy mají opravdu krásné obálky.

Další nákup, tentokrát z knihcentra:
Enderova hra vypadá opravdu pěkně a na Nebe v plamenech jsem se opravdu těšila. 

Velice pěkné obálky, tak snad nezklame ani obsah.

Pustina je pokračováním Krvavé cesty, kterou mám doma. Na nějaké pěkné vydání Jany Eyrové jsem čekala dlouho a dočkala jsem se. Mám ji velice ráda a už se těším, až si dám re-reading.

A nakonec to nejlepší. Po celém dlouhém roce se na mě usmálo štěstí a VYHRÁLA jsem u Baronetu Pátou vlnu, o které jsem se Vám už zmiňovala v Chci si pořídit. Mám velikou radost a určitě bude ještě větší po přečtení, protože Pátá vlna má být naprosto skvělá :-)


To je z nákupů prozatím vše a během svátků se můžete těšit na nákupy prosincové :-)

Mějte se krásně :-)

4 komentáře:

  1. Kde na to berieš peniaze? :O Nádherné kúsky, mnohé by som chcela vo svojej knižnici tiež :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O penězích mi raději ani nemluv, to je věčný boj :D Děkuji a budu ti držet palce, aby se objevily i ve tvé knihovně :-)

      Vymazat
  2. Teda páni, tomu říkám nadílka! Taky bych brala, ale teď před Vánocemi mám jednu kapsu prázdnou druhou vysypanou... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý měsíc se tohle povede :) a jak už jsem psala, ty slevy na buxu, kdy celá série Leviathan vyšla na necelých 300,- jsem nemohla vynechat :) Věděla jsem, že v prosinci si nic moc nepořídím, tak byl listopad výjimečně bohatší :-)

      Vymazat