sobota 28. prosince 2013

Prosincové nákupy a dárky k Vánocům

V prosinci jsem si koupila minimum knížek, protože jsem věděla, že se nějaké objeví zabalené pod stromečkem, skutečně se tak stalo a jsem moc ráda :-) Na fotkách chybí ještě dvě knihy v angličtině, ale ty uvidíte za pár dní v nákupech anglických knih :-)

Jak jste si Vánoce užili? Já jsem se dívala na pohádky, četla a opravdu jsem si užívala pohodu.
Brzy se můžete těšit na recenzi Rebelové věčnosti, které dočítám až teď, protože se mi mezitím nahromadily knihy, které musím vrátit do knihovny a měly přednost. Poté musím přečíst Zlodějku knih, která také už čeká na dalšího čtenáře a jsem na ní opravdu zvědavá.

Ale teď už k těm novým přírůstkům :-)






Pod stromečkem jsem objevila celou sérii Les rukou a zubů, kterou jsem si přála a konečně si knihy mohu přečíst.

 Třetí díl Nástrojů smrti Město ze skla a druhý díl Okřídlené duše Království. Okřídlená duše se mi zalíbila, ale už je to celkem dlouho, co jsem knihu četla a budu si ji před druhým dílem asi muset připomenout.

Letní zahrada od Paulliny Simons je třetí a poslední díl série Měděný jezdec a je nejvíce kritizován. Pořád doufám, že se k té kritice nepřidám. 
A druhý díl Bzrk od Michaela Granta. 

To je prozatím vše. Teď bude na blog snad více času, plánuji pár recenzí a už zmiňované nákupy anglických knížek.

Mějte se krásně, užívejte si volna a dejte mi vědět, co se objevilo pod stromečkem u Vás a jak se máte :-)



4 komentáře:

  1. Páni to jsi všechno dostala? :) To jsou samé super sbírky a také se chystám na Zlodějku knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Basterko :) všechno ne, něco jsem si koupila, ale i tak byl Ježíšek moc hodný :) Koukala jsem, že jsi také dostala krásné kousky :) To je prima, tak si potom můžeme o ní popovídat :)

      Vymazat
  2. Skvělý článek :)
    Okřídlenou duši si chci před čtením druhého dílu také přečíst znovu :-)
    Les rukou a zubů je série, kterou já osobně mám moc ráda. Je pravda, že hodně lidí ji kritizuje, ale za mě Ti ji můžu rozhodně doporučit :-) Dva první díly úžasné, ještě mě čeká třetí díl :-)
    No a Měděný jezdec je moje srdcovka, já myslím, že Letní zahrada nezklame... už jen proto, že je z pera stejné autorky :-)
    Měj se krásně, těším se na další články od Tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rodaw :-)
      Lesem rukou a zubů jsem se nechala právě inspirovat ve tvých videích a když jsem viděla tvé nadšení, tak jsem si je prostě musela přát :-)
      Měděný jezdec je opravdu krásná kniha a uvidíme, co nám třetí díl ukáže.
      Také se měj krásně a děkuji za návštěvu a komentář :-)

      Vymazat