středa 8. ledna 2014

Nákupy anglických knížek


Už jsem zmiňovala, že angličtina je pro mě velmi důležitá a mám ji opravdu ráda, a proto jsem si od září koupila pár knížek právě v tomto jazyce. Slíbila jsem, že Vám je ukážu, tak se na ně pojďme společně podívat :-)






Nejprve jsem si pořídila tyto dvě knihy od jedné slečny z bazaru. Knihy jsou jako nové a udělalo mi radost, že kniha Inside 
v sobě skrývá oba dva díly série Insiders, a to Inside Out a Outside In. 


Dvě krásky na fotce jsem měla už objednané v době, kdy CooBoo oznámilo, že je vydá. 
Je to zákon schválnosti, ale i tak jsem za ně ráda. Vidíte ale, že první díl je trošku vyšší? 
potvora jedna :-)


The Darkest Minds je kniha vychvalovaná v zahraničí a nebyla bych to já, abych si ji nechtěla přečíst :-) 
Další knihou je The Eternity Cure, která je opět z bazaru. 


 No a protože mi chyběl k The Eternity Cure od Julie Kagawy první díl The Immortal Rules, tak jsem si jí společně s další chválenou knihou The Diviners přála k Vánocům a našla jsem je pod stromečkem :-)


Na všechny tyto kousky se opravdu moc těším, jen bych potřebovala, aby den měl 48 hodin a všechno jsem stíhala. 

Také se Vám tak líbí zahraniční obálky? 

Jak jste na tom se čtením v angličtině? Doporučíte mi nějakou skvělou knihu do sbírky? :-)

Mějte se krásně a zase se ozvu, zatím ahoj a opatrujte se :-)


6 komentářů:

  1. anglické knihy nečtu, ale pěkný výběr, na selekci jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výběr, jak víš, já anglicky zatím nečtu, ale jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To časem přijde, uvidíš :-)

      Vymazat
  3. Anglické obálky jsou nádherné! :) Musím se přiznat, že o většině (kromě The Selection a The Darkest Mind) jsem neslyšela, ale určitě jsem zvědavá na tvůj názor na ně :) Já naposledy v angličtině přečetla Clockwork Angel a nejlépe se mi asi četlo The Perks of being a Wallflower. Je to hodně jednoduché a má to milý, silný příběh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clockwork Angel bych si také chtěla přečíst, vlastně celou tuto sérii, je dost chválená :-) The Perks of being a Wallflower mám v češtině, ještě jsem se ke tomu nedostala, ale moc se na příběh těším :-) Jinak naprosto souhlasím s tvým názorem, že anglické obálky prostě stojí za to!! :-)

      Vymazat