sobota 8. února 2014

Hrej hráčem

Autor: Emma Hart
Nakladatel: Galatea
Rok vydání: 2013
Žánr: New Adult

Anotace:
Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne. Operace Hrej hráčem může začít.
Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena.
Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…




      Stručné nastínění obsahu:

Kniha je vyprávěna z pohledu dvou mladých lidí – Maddie a Bradena. Oba dva si užívají studentský život, každý však jiným způsobem. Braden si rád užívá společnosti dívek a je velice pohledný. Maddie se zaměřuje spíše na svůj studentský život a nemá Bradena vůbec ráda, nenávidí ho. Nelíbí se jí, jak si s dívkami pouze užívá a nemá žádný vztah. Kamarádky ji však přemluví, ať mu ukáže, že mu pokaždé nemusí všechno vyjít. Má s ním začít chodit, užít si a odkopnout ho, aby si sám zkusil, jaký je to pocit. To ale žádná z nich netuší, že se Braden vsadil s kamarády o to samé - přimět Maddie, aby se do něj zamilovala a vyspat se s ní.
Hra začíná.

Kdo se zamiluje první, prohrává.“ (str.33)

Chcete zjistit, kdo se zamiloval první a jak to s nimi dopadlo? Potom si určitě přečtěte tuto knihu!


      Dojmy a hodnocení:

Hlavní hrdinka je vtipná dívka a byla mi od naprostého začátku sympatická. Její názory jsem si užívala 
a držela jí palce. Braden se mi naopak zpočátku nelíbil, protože tento typ kluků nemám v oblibě. 
Musím však uznat, že i on má své světlé stránky a není takový frajírek, za jakého se vydává.

Kniha je čtivá, svižná a vtipná. Během čtení se nebudete ani chvilku nudit. Zaručuji, že budete mít o zábavu postaráno. Takhle dobře jsem se totiž u knihy už dlouho nepobavila.


Rozhodně ale nejde jen o nějaký laciný román. Věřím, že každý čtenář si zde najde přesně to, co potřebuje. Kniha vás nejen potěší 
a pobaví, ale může vás i rozesmutnit a přimět k zamyšlení se nad životními osudy.

Určitě se ke knize Hrej hráčem v budoucnu vrátím a přečtu si ji znovu, protože podle mě za to opravdu stojí a zaslouží si plné hodnocení. V květnu vychází druhý díl Hrej tajně a já se na něj moc těším.






Za poskytnutý recenzní výtisk děkuji nakladatelství Galatea a musím pochválit krásnou obálku, 
která je opravdu povedená. 
Knihu si můžete koupit zde.


12 komentářů:

  1. hm... to vypadá jako zajímavá oddechovka, počkám si, až ji budou mít v knihovně, teď jsem přímo zavalena knihami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu si určitě počkej, stojí za to :-)

      Vymazat
  2. Čítam len samé pochválne recenzie. Určite po nej siahnem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já bych si knížku ráda přečetla.... ale než se dokopu si jí pořídit, bude chvilku trvat :D Moje peněženka je po vánocích na přísné dietě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že až si jí pořídíš, tak si ji užiješ :) Jinak dietu peněženky naprosto chápu, ta moje ji už také začala držet :D jen jsem zvědavá, jak jí to dlouho vydrží :-)

      Vymazat
  4. O knize teď slyším ze všech stran a samou chválu, ale bohužel jsem teď knihami skoro zavalená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale určitě není špatný zavalení, viď? :) uvidíš časem, kdy se k ní dostaneš :)

      Vymazat
    2. To rozhodně není, jediná chyba na tom je málo času a nemožnost se rozhodnout, co číst dřív :)

      Vymazat
    3. S časem je to opravdu bída, to máš pravdu, ale zase je pěkný mít pořád co číst :) Nedovedu si představit, že bych neměla žádné další knížky k přečtení :-)

      Vymazat
  5. Na knížku čtu většinou pochvalné recenze. Ale stejně ji asi číst nebudu, protože toho mám ještě hodně na seznamu :D Ale kdybych se k ní náhodou dostala, tak vím, že stojí za přečtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se k ní časem dostaneš, pravděpodobně nebudeš litovat :) Jinak s hodně knížkami na seznamu to naprosto chápu, protože můj seznam se neustále zvyšuje :)

      Vymazat