pátek 7. února 2014

Lednové nákupy

Myslela jsem si, že si v lednu moc knih nepořídím, ale víte, co to znamená slovo myslet... :-) A tak se mi v lednu sešlo celkem dost knih. Jen se sami podívejte.






Prostě jsem si všechny tyto knihy MUSELA pořídit, jinak to nešlo! Doufám, že mi rozumíte, protože jestli ne, tak jsem zralá do blázince :-)

Nebyla bych to já, abych si zase nekoupila něco ve výprodeji na buxu, že jo?!

Poslední knihou, která mi v lednu přišla, je recenzní výtisk od nakladatelství Galatea. Jedná se o jedno ze tří nakladatelství, se kterými se podařilo uzavřít spolupráci a jsem za to opravdu vděčná. Už teď vám můžu prozradit, že bude velmi pochvalná recenze a můžete se na ni těšit už zítra :) 


Mějte se krásně a zatím ahoj! :-)

8 komentářů:

  1. No teda, hned první obrázek chci úplně celý!! A doma mám zatím jen první dvě. Děj vědět jak se ti knihy líbily, jestli mám do nich jít. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vědět dám, jen nevím kdy přesně, protože knihovna byla na knihy opět štědrá :-) Vždyť to známe,jak ty knížky na nás v knihovně volají, viď :-) Ale doufám, že všechny na první fotce budou stát za to! :-)

      Vymazat
  2. Pekná zbierka. Hlavne Pád anjelov ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Na Pád andělů se moc těším :-)

      Vymazat
  3. Já si dělám zálusk na V šedých tónech, tak snad bude někde ve výprodeji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni knihu chválí, tak držím palce, ať ji někde levněji seženeš :-) a díky za komentář :-)

      Vymazat
  4. Hrozně mne zaujala kniha V šedých tónech. Zní to hodně zajímavě, i když smutně..
    Taky jsem chtěla číst Šampiona, ačkoliv jsem teda ještě nečetla Legendu, takže bych musela nejdřív začít tam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V šedých tónech bude určitě dojemná knížka. Jsem na ní zvědavá. Legendu jsem taky nečetla, čekala jsem totiž, až budu mít všechny 3 díly a potom přečtu všechny za sebou bez čekání :-)

      Vymazat