úterý 4. února 2014

Přečteno za měsíc leden

V lednu jsem přečetla 6 knih a tentokrát byly všechny knihy z knihovny.
Tak začneme tím nejlepším :-)



Zlodějka knih se stala mojí nejoblíbenější knihou tohoto roku. Naprosto jsem si ji zamilovala!



Další moc pěknou knihou je Pokoj, která mě napínala, rozesmála i dojala. Hlavní dětský hrdina je skvělý a budu na něj ještě dlouho vzpomínat. Stále přemýšlím, že si knihu koupím do své knihovničky.


Jed se mi opravdu líbil a recenzi si můžete přečíst zde.

Dvojče je další knihou v sérii, kterou napsala Tess Gerritsenová. Tyto knihy jsou napínavé od začátku až do poslední stránky. Kdo ještě nečetl nic od této autorky a má rád detektivky, jednoznačně doporučuji.


Elixír je zvláštní kniha, ze které jsem ale už tak nadšená nebyla. Stále nevím, co si o ní mám myslet.

Tuto knihu jsem si chtěla přečíst už opravdu dlouho a určitě si představíte tu radost, když na mě jednoho dne vykoukla v knihovně. Sestra je opravdu pěkným a kvalitním dílem. Je sice velice smutná, ale zároveň poutavá a čtivá. Určitě to není jedna z knih, jejíž děj ihned zapomenete.


Také tu mám ale jednu knihu, kterou jsem rozečetla a nedočetla. Původně jsem na ní chtěla psát recenzi, ale ani se mi jí nechtělo dočítat. Zakletá mě vůbec neokouzlila, ani nenadchla. Věřím, že se najdou čtenáři, kterým se bude líbit, o některých vím, ale mě toto téma vůbec nebavilo a nudilo.




To jsou všechny knihy, které jsem v lednu přečetla. Za únor bude určitě číslo větší, protože jednu knihu už mám přečtenou a další tři rozečtené. To je tak, když knihy musíte vrátit do knihovny :-)
Mějte se zatím krásně a ještě se můžete těšit na lednové nákupy :-)







8 komentářů:

  1. pěkný seznam, já se zase v únoru budu umírňovat v e čtení, abych stihla více věcí. Když se ti líbil Jed, tak ho někdy vyzkouším :-D Zlodějku knih mám půjčenou a Zakletou mám na seznamu. Kdo ví, kdy se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Zlodějky knih se pusť nejlépe hned :-) Jinak děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat
  2. Pěkné knížky, četla jsem jen zlodějku, ale všechny vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou pěkné, ale Zlodějka je poklad! :-)

      Vymazat
  3. Žádnou z těch knih jsem nečetla a neznám je. Teda krom zlodějky knih. Tu znají všichni. A já ji pořád ještě nečetla :-/ jinak hezký článek a na knihu jed se podívám podrobněji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na Zlodějku řekneš, až se k ní dostaneš :-) Jinak děkuji za pochvalu a komentář, jsem ráda, že tě něco zaujalo :-)

      Vymazat