čtvrtek 6. března 2014

Přečteno za měsíc únor



V únoru jsem přečetla 10 knih a tentokrát se už mezi knihami objevily i mé první recenzní výtisky, za které nakladatelstvím Galatea, Omega a Fragment ještě jednou děkuji :-)
Tak jdeme na to:


První knihou, kterou jsem v únoru přečetla, je Mefisto od Tess Gerritsenové. Detektivky této autorky mě velice baví a snažím se je přečíst všechny, takže v březnovém shrnutí určitě uvidíte další díla :)



     

Konečně jsem dala na doporučení přečíst si Vykladačku smrti a musím říct, že se mi kniha dost líbila, a proto jsem se ihned vrhla i na druhý díl s názvem Labyrintem smrti. Knihy jsou zajímavé, napínavé a s velice zajímavými zápletkami. Určitě si přečtu další dva díly této série.



Dále jsem pokročila se sérií Údolí stínů a přečetla si čtvrtý díl s názvem Hlas měsíčního svitu. 
Jsem zvědavá, jak autorka v pátém díle vše ukončí.



Nejistý zítřek je pokračováním Alchymie věčnosti. První díl se mi celkem líbil, ale musím říci, že tento druhý je o dost lepší. Kniha byla napínavá, čtivá a opravdu mě bavila. 



A nyní se už dostáváme k recenzním výtiskům. Na všechny si můžete přečíst napsané recenze, proto se tady o nich nebudu více rozepisovat. 
Musím ale přiznat, že nejvíce se mi líbily knihy Hrej hráčem, S hlavou v oblacích pejru a Dracula.
Určitě je všem doporučuji :-)








Co jste přečetli Vy?  :-)

 Mějte se krásně, čtěte a já se ještě ozvu s nákupy za únor.
Ahoj :-)



4 komentáře:

  1. Páni Ty jsi se tedy rozjela :) S hlavou v oblacích mám ráda a Draculu taky. Nad Hrej hráčem jsem také přemýšlela a zbytek těch nahoře neznám, tak jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nějak se zadařilo :-) Jsem ráda, že se ti také líbily zmíněné knihy a na ty ostatní určitě někdy mrkni :-)

      Vymazat
  2. Celkom veľa knižiek :) a všetko super kúsky

    OdpovědětVymazat