sobota 5. dubna 2014

Březnové nákupy

Vítám vás u březnových nákupů, které nepotřebují snad žádný komentář.
Zmíním jen to, že všechny knihy jsem prostě mít MUSELA! :)











Užívejte si jara a držte mi palce, ať se k těmto knihám brzy dostanu! :-)


13 komentářů:

  1. Um waaaau úžasné prírastky.:) Archiv, Achillesa, Kukučku, Paniku by som si rada prečítala, Fiery Heart mám doma, E&E a Pushing the limits a tie TMI som čítala a boli úžasné, takže... Wau.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) teď jsi mě na knihy navnadila ještě víc a času je málo :D

      Vymazat
  2. Samé lepší, hned bych si je chtěla všechny přečíst :) Jsem zvědavá na tvůj názor na Archiv a Etiketu a Špionáž. (a všechny bych nejraději ukořistila pro sebe...kdepak to bydlíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Archiv už jsem četla v angličtině a byla jsem nadšená. Na ostatní jsem také zvědavá a adresu ti neprozradím :D Díky za komentář :-)

      Vymazat
  3. Super knížky! Archiv se teď chystám číst, docela se na něj těším. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Doufám, že se ti bude líbit :)

      Vymazat
  4. Závidím, neskutečně! :-D Krásné kousky! Snad se mi podaří Achilleovu píseň taky někde sehnat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a komentář :) a budu držet palce, ať seženeš :)

      Vymazat