neděle 4. května 2014

Dubnové nákupy

Duben nebyl náročný měsíc, a to ani s knihami. Samozřejmě mi nesměly uniknout aktuální horké novinky, ale jinak jsem se celkem držela :-)
Chcete se mrknout, co jsem si pořídila ? :-)







Slevy, slevy, slevy. Nebyla bych to já, abych odolala. A opět mi knihy přišly poškozené!! 




A tady máme aktuální novinky, které si pořídil tento měsíc snad téměř každý a nemůžou chybět ani v mojí knihovničce. Ještě jsem se ke knihám nedostala, ale Aliance pravděpodobně nevydrží dlouho. Viděla jsem film a chválím!



To už je k nákupům vše, ještě tady mám několik recenzních výtisků, ale ty do nákupů nepatří ;-) 
Pochlubte se mi, co jste si pořídili vy, ať mám nějakou novou inspiraci a mějte se krásně! 


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, to se na ně těším ještě víc :-)

      Vymazat
  2. Na tu Dceru sněhu se vrhneme :) Zapomenutá mě taky láká a pak ještě Jen jeden den. Moc ráda bych si přečetla i Okřídlenou duši a Divergenci :) A jak Ti přišly zničené? Odkud? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme si jí přečíst, když ji všichni tak vychvalují :-) Dcera sněhu i Zapomenutá mají naražené a natržené rohy. Objednávala jsem z buxu a už je to poněkolikáté :(

      Vymazat
  3. Dceru sněhu jsem si půjčila kolem Vánoc u nás v knihovně. Bylo to přesně to pravé čtení pro daný čas. Měla jsem sníh alespoň v knize. A příběh byl lehce pohádkový, přitom tak lidský a "normální". Ta kniha je vážně krásná. :)
    Ze zbytku mám doma pouze "Ve stínu černých ptáků" a ta je prostě boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jste se na ní shodli všichni - Dcera sněhu prostě musí být krásná! :-)
      Ve stínu černých ptáků jsem si původně vůbec nechtěla pořizovat, ale když jsem slyšela ty ohlasy, tak jsem musela a jsem ráda, že i ta se ti líbila :-) děkuji za komentář! :-)

      Vymazat