středa 28. května 2014

Soutěž

Zdravím všechny své milé čtenáře,

jelikož se ke mně nedopatřením dostal výtisk Dáma s kaméliemi od nakladatelství Omega, velice ráda bych se vám odměnila a knihu věnovala do dobrých rukou :-) Takže SOUTĚŽÍME! :-)



Soutěž bude od dnešního dne, tedy od 28.5. do 6.6. 2014. A co pro výhru musíte udělat?

1) být pravidelným čtenářem
2) napsat pod tento článek komentář s vašim e-mailem
3) do komentáře mi napsat, která kniha vás v poslední době bavila nejvíce a doporučili byste mi ji k přečtení

Věřím, že si kniha najde nový domov, bude se výherci líbit a zapojíte se do soutěže :-)

Mějte se krásně.
Petra



Za věnování knihy do soutěže děkuji nakladatelství Omega.


Zdroj obrázku:
http://weheartit.com/AngeReal

16 komentářů:

  1. zea.zuzu@gmail.com
    V poslednej dobe ma zaujala kniha Lov, je to celkom dobrá a zaujímavá kniha o obyčajnom človekovi vo svete upírov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto knihu jsem četla a musím souhlasit, je to dobrá kniha :-)

      Vymazat
  2. Zrovna dneska jsem si tuto knížku přidala do wishlistu!! :-D Takže ani nevíš, jak bych ji chtěla:-)
    Jinak mě v poslední době bavila knížka (Ne)obyčejný kluk:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neobyčejného kluka si chci už dlouho přečíst a vždy si koupím místo něj něco jiného. Asi už si jí opravdu budu muset koupit :) Děkuji a třeba se na tebe usměje štěstí :-)

      Vymazat
  3. strakovmaa@gmail.com
    Naposledy ma fakt nadchol Spasiteľ od Nesba, bola to moja prvá kniha od neho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje první kniha byla Červenka a moc se mi líbila :-) Děkuji za další tip na knihu od tohoto autora :-)

      Vymazat
  4. 1) Freya
    2) Keny15@seznam.cz
    3) Z poslední doby určitě doporučím Kostičas, je to vážně skvělá kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kostičas na mě čeká a moc se na něj těším! Všude čtu báječné pochvalné recenze, tak snad se mi také bude líbit :-) Děkuji :-)

      Vymazat
  5. 1) Bastera
    2) bastera@seznam.cz
    3) Co bych Ti tak doporučila, dočetla jsem Rok ohně a to bylo opravdu velmi zajímavé, možná by se to mohlo líbit i Tobě a Kostičas je také super, jsem zvědavá, co na něj budeš říkat :) A Dámu s kaméliemi bych vyhrála ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Basterko, děkuji za účast v soutěži, budu držet pěsti, aby se na tebe usmálo štěstí :-) Na Kostičas se chystám v nejbližších dnech, už opravdu musím :-)

      Vymazat
  6. 1) Jednorožec Radynka
    2) radynkas@gmail.com
    3) Úplně naposledy se mi líbila Zlodějka knih (i když tu už jsi četla). Takže se radši koukni na toho Červenýho trpaslíka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlodějka knih je úplně úžasná :-) Já vím, na Červenýho trpaslíka se někdy podívám :-) díky za účast!

      Vymazat
  7. 1) Mária Marry Mikušková
    2) majusga15@azet.sk
    3) V poslednej dobe ma zaujala hlavne kniha Ve stínu černých ptáku. Je to podľa mňa jedna z najlepších kníh aké som doteraz prečítala. Celí príbeh a vôbec obdobie v ktorom sa odohráva - je to proste neskutočné. Neviem či si knihu čítala alebo nie ale určite by som ju odporúčala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve stínu černých ptáků na mě čeká k přečtení, teď se těším ještě víc! :-)

      Vymazat
  8. 1) Kleria Amanda
    2) kleria.amanda@seznam.cz
    3) Za poslední dobu je to určitě kniha Milý Johne od Nicholase Sparkse, je to dokonalá kniha a já ti ji můžu jenom doporučit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy od Nicholase Sparkse všichni doporučují a já ostuda ještě žádnou nečetla, ale napravím to ;-)

      Vymazat