neděle 17. srpna 2014

Projekt Čistý - Co bys vzkázal autorce?


Pomalu ale jistě se blížíme do finále celého projektu ke knize Čistý, který jste teď na mém blogu mohli sledovat. Dnes se podíváme na poslední téma a to konkrétně na vzkazy autorce celé této série.


U nás knihu vydalo nakladatelství Jota pod názvem Čistý a dočkáme se také dalšího pokračování této trilogie. V zahraničí se kniha těší nemalému ohlasu, proto mě napadlo, že by bylo fajn se zamyslet nad tím, jestli bychom autorce Juliann Baggott něco nevzkázali :-)

Můj vzkaz se ponese v duchu mnohých pochval, protože si to zaslouží!

Drahá Juliann, 
ráda bych vyjádřila můj obdiv, jak skvěle se ti povedlo vystihnout svůj vytvořený svět. Přišla jsi s velice zajímavým a naprosto originálním tématem, které čtenáře obohatilo o nové zážitky a jiný pohled na život. Pro mnohé čtenáře (i pro mě) byl tento svět, ve kterém lidé splynuli s věcmi či zvířaty opravdu překvapivý a jsem si jistá, že nás něčím dalším překvapíš i v dalších dílech, na které se velmi těším. Doufám, že se nejedná o jediné dílo, které se k českým čtenářům dostalo. Jen tak dál! :-)

                           Vzkážete také něco autorce? :-) 



odkaz na profil autorky na goodreads - https://www.goodreads.com/jcbaggott

Žádné komentáře:

Okomentovat