neděle 24. května 2015

Důvěřuj mi

Autor: Jennifer L. Armentrout
Nakladatel: Baronet
Rok vydání: 2015
Žánr: New Adult




Anotace:
Román Počkám na tebe, jak ho neznáte. Důvěřuj mi vám odhalí Camovu stránku příběhu.
Cameron Hamilton je zvyklý dostat vše, po čem touží, obzvlášť od žen. Když do jeho života doslova vrazí Avery Morganstenová, konečně se setkává s osobou, která je schopna odolat jeho nádherným modrým očím. Ale Cam se nehodlá vzdát. Nedokáže dostat tu odvážnou a záhadnou dívku z hlavy.
Avery má tajemství, jež jí brání přiznat, co ke Camovi cítí. Když vytrvá a nabídne jí delikátní domácí sušenky, prolomí tím dívčiny bariéry a získá si její důvěru? Nebo ho Avery nevpustí do svého života a on ztratí první skutečnou šanci na lásku, která trvá věčně?




Stručné nastínění obsahu

Cameron Hamilton je sexy idol všech dívek, ale objektem jeho touhy je jedna jediná dívka. Avery Morganstenová Camerona neustále okouzluje, a co je vůbec nejhorší, stále odolává jeho šarmu. Tento obdivovaný mladík se však nehodlá jen tak vzdát a oba se tedy stávají součástí svého života. Avery má ale své osobní důvody, proč se nechce podvolit šarmu úžasného Camerona. Překonají spolu všechny překážky?

„Jo.“ Hodil jsem sebou zády na pohovku a zakořenil se. „Poslala mě do háje.“
Jase se opřel o područku a začal se tak strašně smát, že mě napadlo, jestli si nenamůže břicho. „Ta holka se mi líbí.“
„To mně taky,“ přikývl jsem a povzdechl si. „To mně taky.“ (str. 63)





Dojmy a hodnocení

Pokračování série Počkám na tebe autorka Jennifer L. Armentrout obohatila o dílo Důvěřuj mi. Jedná se o příběh psaný z jiného úhlu pohledu, než tomu bylo v předchozím a zároveň prvním díle této série. V tomto příběhu vnímáme svět z pohledu mužského hrdiny, sexy idola všech dívek - Camerona.

Autorka popsala čtenářkám jeho vnímání, uvažování a pohled na svět. Je však škoda, že se zachycením jeho pocitů v příběhu poněkud šetřila a Camovo nitro zůstane i nadále trochu záhadou.

„Avery mě zajímala. Nebyla jako holky, který se na mě obvykle věšely – co se mnou otevřeně flirtovaly.  Ne že by na nich bylo něco špatného, ale Avery byla jiná. Dokázala mě rozesmát. Možná ne úmyslně, ale líbilo se mi, když se červenala nad obyčejnými věcmi. A když se usmála?“ (str. 65)

Kapitoly v knize jsou kratší, čtivé a zábavné. Jennifer L. Armentrout opět svým čtenářům dokázala, že psát opravdu umí, o čemž už samozřejmě svědčí množství vydaných knih a jejich nadšených čtenářů.

Důvěřuj mi je román o lásce a hledání cesty nejen k sobě samému, ale především k druhému člověku, kterému se rozhodneme důvěřovat. A jak už tomu u žánru New Adult bývá, nesmí zde chybět klíčová témata romantiky a vášně.

„Dál mi tiskla ruce na hruď, nad mé bušící srdce. Musela to cítit.
Moje ruka se sama od sebe pohnula a sevřela ji v pase, přejela přes paži na její hrdlo a obličej. Avery zalapala po dechu, jakmile jsem konečky prstů pohladil její tvář a zachytil vlasy přilepené na spánky. Zastrčil jsem ty prameny za uši a dál se jí dotýkal.“ (str. 94)

Pokud máte rádi styl psaní J. L. Armentrout, tato kniha by vám neměla uniknout. Sama se nemohu dočkat dalšího pokračování této série s názvem Zůstaň se mnou. A pokud jste ještě žádné její dílo nečetli, za pokus to rozhodně stojí J
  


Za poskytnutý recenzí výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Baronet.

Knihu si můžete koupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat