čtvrtek 13. srpna 2015

Nádherná svatba

Autor: Jamie McGuire
Nakladatel: Fortuna Libri
Rok vydání: 2015
Žánr: román pro ženy, New Adult



Anotace:
Nejkrásnější milostný příběh 21. století vrcholí.

Už víme, že se Abby Abernathyová stala paní Maddoxovou. Ale víme, jak se to stalo?
Proč Abby požádala Travise o ruku?
Co tajili jeden před druhým?
Kde strávili svatební noc?
Kdo o tom ještě věděl… a nepověděl?

Fanoušci Krásné katastrofy a Učiněné katastrofy se to všechno dozvědí z vyprávění o bouřlivém svatebním dni (a noci!) – a jako všechny dobré příběhy, i tenhle rozhodně stál za to čekání.




Stručné nastínění obsahu

Pár hodin po krutém požáru, při kterém přišel o život nejeden student, odlétají Abby s Travisem do Las Vegas uzavřít sňatek. Abby má v plánu mnohem víc, než jen učinit v devatenácti letech sebe i Travise šťastného. Jejím skutečným cílem je něco jiného. Budou všechny její úmysly splněny a tajná přání vyslyšena?     

„Ze všech věcí, kterých by se měl obávat, mu dělá starost, aby mě neztratil; stejně jako já jsem se bála, že ztratím jeho. Tehdy, v tom okamžiku, jsem pochopila, že jsme udělali správnou věc. Ano, byli jsme mladí, ano, byli jsme blázniví, ale milovali jsme se jaksepatří.“ (str. 98)





Dojmy a hodnocení

Talentovaná spisovatelka Jamie McGuire, která má na svém kontě již pár pěkných děl různého žánru, přichází po Krásné a Učiněné katastrofě s krátkou doplňující novelou Nádherná svatba.

Ve střídajících se kapitolách z pohledu obou hlavních protagonistů, Abby a Travise, sledujeme tuto významnou událost, která byla ve výše zmíněných knihách pouze stručně nastíněna.

„Jdu do toho. Jsem s tebou. Jsme sice impulzivní a absolutně šílení, když tu stojíme v tomhle věku, šest měsíců po tom, co jsme se seznámili, celá tahle věc možná nakonec skončí jen jako úplně báječná, krásná katastrofa, ale já to chci, pokud jsi u toho ty.“ (str. 68)

Příběh je opět čtivý a zábavný. Jedná se o správnou New Adult knihu, kde nechybí romantické erotické scény, ale pro ty, kteří je nemají rádi, mám dobrou zprávu – není jich v knize vůbec mnoho.

Jamie McGuire mě opět dokázala okouzlit svým perfektním vykreslením hlavních postav a jejich pocitů. Díky tomu působí naprosto realisticky a připadáte si, jako byste stáli vedle nich. Nechybí ani řešení rodinných vztahů, které ne u každého byli příliš ideální.

„Jediné, co dávalo smysl, byly myšlenky, které se mi pořád opakovaly v hlavě: stanu se manželem druhé ženy, kterou jsem kdy miloval.
Už je skoro na čase. Kruci. Do háje, jo! Do prdele, jo!
Budu se ženit!“ (str. 16)

Bylo mi potěšením prožívat s hlavními protagonisty po předchozích knihách tento šťastný okamžik. Nádherná svatba je skvělým doplňujícím, i když krátkým dílem této série a pokud máte rádi charaktery Travise a Abby, vřele vám ji doporučuji.

„Nejspíš se z té krásné katastrofy vyvinula nádherná svatba.“ (str. 124)


   
Za poskytnutý recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Fortuna Libri.

Knihu si můžete koupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat