neděle 11. října 2015

Rychle a vášnivě

Autor: Kristy Brombergová
Nakladatel: Jota
Rok vydání: 2015
Žánr: román pro ženy, erotický román




Anotace:
Rylee byla přesvědčena, že po prožité tragédii se už nikdy nedokáže zamilovat, když do jejího života vtrhl Colton Donavan — mužný, drsný, bohatý a nádherný. Probudil v ní dávno zapomenuté city a roznítil v ní erotickou vášeň, o jejíž síle neměla tušení.

Colton je zvyklý na obdiv v práci i soukromí — touží po něm všechny ženy a on jejich zájem bezmezně využívá a bez výčitek střídá své partnerky. Až s Rylee zjistí, že láska nemusí být jen na obtíž. I když si to nechce přiznat.

Přestože oba cítí, že by jejich křehký vztah mohl být něčím výjimečným, jen těžko k sobě nacházejí cestu. Sebejistého Coltona vyvádí z míry Ryleeina povaha bez stopy vypočítavosti, na kterou byl zvyklý u svých předchozích partnerek. A Rylee, rozčarovaná z Coltonovy zrady, v sobě jen těžko nachází sílu odpustit mu.



Stručné nastínění obsahu

Zdá se, že Rylee a Colton našli společné okouzlení svým protějškem a jejich souznění nedokáže nic rozdělit. Jejich vztah je však křehký, protože Colton si u sebe nikoho dlouho nedrží a je zvyklý své milované od sebe odhánět, aby nepoznali pravou podstatu věcí, která se skrývá v jeho nitru. Raději tak Rylee od sebe odhání a snaží se unikat do svého izolovaného světa, ve kterému nikomu neublíží a nikdo nedokáže ublížit jemu. Jak se jejich vztah bude vyvíjet a jak dopadne?

„Milovat Coltona je jako řídit Maserati slepou ulicí. A po tom, co mi řekl, mám pocit, že jsem dojela na konec.“ (str. 44)



Dojmy a hodnocení

Rychle a vášnivě je druhý díl z úspěšné a oceňované erotické série Driven. U nakladatelství Jota vyšel první díl s názvem Rychle a smyslně v dubnu tohoto roku a sklízel nemalé úspěchy. Musím říci, že pokračování za svým předchůdcem rozhodně nezahálí a je snad ještě lepší.

Hlavní protagonisté jsou i tentokrát Rylee a Colton. Obě tyto postavy jsou skvěle vykresleny, působí naprosto realisticky a lidsky a jsem si jistá, že si je mnoho čtenářů a čtenářek oblíbí. Colton je drsný mladý závodník, kterému se nabízí nejedna žena a dívka. Nikdo však netuší, že za slupkou nedostupného sexy idola se skrývá citlivá duše vyrovnávající se s hrůzostrašnými zážitky z dětství. Rylee je cílevědomá a obětavá mladá dívka, která přesně ví, co si od života přeje a jde si za tím i přes mnohé překážky, které se jí postaví do cesty.

„A právě tady, právě teď skrz Coltonovu bolest a bezmoc nevidím nic jiného: malého kluka na pokraji sil, kluka, který mi právě zlomil srdce - který mi právě láme srdce. A i když vím, že zůstat tady znamená emoční sebevraždu, přesto nedokážu odejít. Nedokážu zachránit sebe na úkor druhého.“ (str. 18)

Rychle a vášnivě je rozhodně čtivým, zábavným, ale i emocemi nabitým pokračováním s erotickým nábojem. Některé kapitoly jsou psány z pohledu Coltona. Vnímání vztahu z pohledu mužského hlavního hrdiny celý příběh jen okořeňuje a působí skutečně. Autorka se totiž nebojí použít množství neslušných výrazů, což přiměje mladé čtenáře k lepšímu ztotožnění se s celým příběhem, protože jejich mluva nebývá příliš rozdílná. 

„V životě jsem s ženskými nehrál žádné hry, a nemám v úmyslu teď začít. Já řeknu kdy. Já řeknu kdo. Já určuji podmínky.
Já si beru, co chci. Kdy chci.“ (str. 70)

Pokud jste četli první díl Rychle a smyslně, druhý díl je pro vás naprostou povinností a slibuji vám, že nebudete zklamaní. Jestli jste však s prvním dílem neměli tu čest se setkat, nedělejte si starosti. Rychle a vášnivě lze číst i bez znalostí předchozího dílu, tedy jako samostatný román. 


Za poskytnutý recenzní výtisk mnohokrát děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz

                                                       Knihu si můžete koupit zde.


1 komentář:

  1. Na tyhle knihy mě moc neužije, takže si Rychle a vášnivě asi nepřečtu, recenzi jsi napsala ale moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat